پرداخت ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 3961777
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

پرداخت ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۲۰۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان جوان استان پرداخت شده است تا آن‌ها این تسهیلات را برای اشتغال، ازدواج، راه‌اندازی کارگاه مورد استفاده قرار دهند.

ارسالی| پرداخت 205 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه حمایت از جوانان برای ایجاد اشتغال و خودکفایی از جمله اولویت‌های این کمیته است، اظهار کرد: در سال گذشته 205 میلیارد و 390 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان جوان استان پرداخت شده است تا آنها این تسهیلات را برای اشتغال، ازدواج، راه‌اندازی کارگاه و... مورد استفاده قرار دهند.

وی بیان کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به جوانان 153 میلیارد و 718 میلیون تومان آن به صورت وام با سود پایین بوده و مابقی نیز به‌صورت تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه تسهیلات حمایتی و اشتغال‌زایی کمیته امداد تنها شامل جوانان نمی‌شود، افزود: اما اغلب جامعه هدف در این تسهیلات جوانان هستند چرا که از مجموع افراد تحت پوشش استان 31 هزار نفر در رده سنی جوان قرار دارند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای تحقق شعار سال نیز امسال به حمایت‌ خود از جوانان برای ایجاد اشتغال کمک خواهد کرد، تصریح کرد: در این راستا برگزاری کلاس‌های آموزشی، پرداخت تسهیلات اشتغال، تجهیز کارگاه‌ها، کمک به اشتغال جوانان در کارگاه‌های تولیدی با حمایت از کارآفرینان و سایر اقدامات حمایتی از جمله اقدامات برای حمایت از اشتغال است.

یادآور می‌شود، در آذربایجان غربی در مجموع 186 هزار و 389 مددجو تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) هستند.

 

انتهای پیام
captcha