وجود ۱۴ شهید عرصه هنر در اهر
کد خبر: 3964069
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

وجود ۱۴ شهید عرصه هنر در اهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از وجود ۱۴ شهید والامقام عرصه هنر در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: شهدا به حق چشم و چراغ جامعه و نقطه قوت ایران اسلامی هستند و ما هرچه داریم به برکت این شهداست.

وجود ۱۴ شهید والامقام عرصه هنر در اهرمصطفی معصوم‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از وجود ۱۴ شهید والامقام عرصه هنر در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: شهدا به حق چشم و چراغ جامعه و نقطه قوت ایران اسلامی هستند و ما هرچه داریم به برکت این شهداست و باید قدر این عزیزان را بدانیم.

وی ضمن تأکید بر ادامه راه شهدا، شیوه و منش شهدا خصوصاً شهدای حوزه هنر را الگویی برای پویندگان هنر انقلاب و دفاع مقدس برشمرد.

معصوم‌زاده همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان و نوجوانان که آن روزها را تجربه نکرده‌اند بسیار مهم بیان کرد و افزود: هنر یکی از تأثیرگذارترین ابزارها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوان است که باید به آن توجه ویژه کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر، با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و در رأس آنها سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، افزود: شهید آوینی حقیقتاً نمونه بارز یک انسان هنرمند انقلابی است که می‌تواند برای نسل جدید و هنرمند بسیجی الگوی کامل باشد.

انتهای پیام
captcha