پیام تسلیت نماینده‌ ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان محمدپور
کد خبر: 3965081
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

پیام تسلیت نماینده‌ ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان محمدپور

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «جلیل و جواد محمدپور کارگر» را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده‌ ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان محمدپوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «جلیل و جواد محمدپور کارگر» را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر مؤمنه و پرهیزکار، حاجیه خانم زینب تریالی مادر شهیدان والامقام جلیل و جواد محمدپور کارگر موجب تأثر و تألم خاطر شد.

آن بانوی عفیف و پاکدامن با اقتدا به حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی تربیت کرد که در سپهر مقاومت و ظلم‌ستیزی ملت عظیم‌الشأن ایران برای همیشه تاریخ می‌درخشند.

به‌ راستی که این مادران پاک‌نهاد، الگویی ماندگار و ارزشمند در جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده‌اند.

اینجانبان درگذشت این مادر فداکار را به مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های محترم معزا تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات آن مرحومه و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت داریم».

گفتنی است، بسیجی شهید جواد محمدپور کارگر در اسفند سال 1363 در عملیات بدر و بسیجی شهید جلیل محمدپور کارگر در فروردین سال 1366 در عملیات کربلای 8 به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha