مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد
کد خبر: 3965733
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از آغاز مراحل استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشنواره امسال به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آذربایجان‌شرقی آغاز شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، امروز، 30 فروردین ماه، از آغاز مراحل استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشنواره امسال به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای حضور در هر یک از بخش‌ها می‌توانند پس از مطالعه فراخوان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

بینش، دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و همه زنان و مردان و نیز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره برشمرد و گفت: «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است و علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت اینترنتی اعلام شده ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، ارسال آثار برای بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست را تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و گفت: دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۰ عنوان کارگاه و نشست تخصصی قصه‌گویی در سال گذشته تاکید کرد: این نشست‌ها توسط انجمن قصه‌گویی استان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقا توانمندی قصه‌گویان علاقه‌مند استان برگزار شده و در سال جاری نیز به صورت مجازی و با حضور اساتید قصه‌گویی کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha