۳۵۰ زندانی در آذربایجان‌شرقی چشم انتظار یاری خیران هستند
کد خبر: 3965740
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

۳۵۰ زندانی در آذربایجان‌شرقی چشم انتظار یاری خیران هستند

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر ۳۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند کمک خیران برای آزادی هستند.

۳۵۰ زندانی، چشم انتظار یاری خیران آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رسول تقی‌پور، مدیر ستاد دیه‌ استان، امروز، سی‌ام فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند کمک خیران برای آزادی هستند.

وی افزود: این زندانیان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و اگر بتوانیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تأمین کنیم، زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.

تقی‌پور، در خصوص برگزاری مراسم گلریزان امسال گفت: به علت پشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد دیه‌ آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خیّران می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز ، بلوار استاد شهریار، بلوار گلکار، خیابان ترافیک، خیابان نصر، جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتش نشانی با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ی آزادی آنان را فراهم و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ تماس بگیرند.

وی درباره آزادی زندانیان نیازمند از طریق هزینه مراسم ترحیم نیز گفت: این سنت حسنه تقریباً به مدت سه سال است که در تبریز راه اندازی و به یک فرهنگ تبدیل شده است و تاکنون حدود ۱۱۰۰ خانواده هزینه‌ برگزاری مراسم ترحیم اموات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی صرف کرده و موجب آزادی بیش از ۳۷۰ زندانی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha