امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس معرفی شد
کد خبر: 3965831
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس معرفی شد

با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و جلفا معرفی شد.

امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و محسن نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس و جمعی از مسئولان امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و شهر جلفا عصر روز گذشته، سی‌ام فروردین‌ماه معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم، گفت: بر اساس بیانات رهبری، حمایت و پشتیبانی بانک‌ها از سرمایه گذاران از الزامات شکوفایی اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ورود بانک‌ها برای تقویت سرمایه‌گذاران از الزامات شکوفایی اقتصاد کشور است و ضروری است بانک‌ها با ارائه تسهیلات بیشتر و کارمزد کمتر از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

آل‌هاشم، تولید ملی و ترویج مصرف تولید داخلی و‌ جلوگیری از اسراف را از دیگر الزامات شکوفایی اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: گسترش تولید داخلی در صورتی موفق خواهد بود که از نظر کیفیت نیز قابل قبول باشد.

امام جمعه تبریز، جلوگیری از دولتی کردن اقتصاد را نیز اعلام کرد و افزود: اقتصاد کشور نباید دولتی باشد. اشکال ما در واگذاری‌ها است که اهلیت را در نظر نگرفتیم چرا که اقتصاد باید در اختیار مردم باشد.

وی اضافه کرد: شاخص دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت است آذربایجان‌شرقی در حوزه معدن پتانسیل‌های بی‌نظیری دارد که ما می‌توانیم معدن را جایگزین نفت کنیم.

آل‌هاشم گفت: منطقه آزاد ارس نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد دارد و وقتی بنده و سایر مسئولان از منطقه آزاد ارس بازدید می‌کنیم احساس غرور می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، ضمن تشکر از سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ارس، گفت: سرمایه‌گذاران مجاهدان راه اقتصاد کشور هستند که امروز برای شکوفایی اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و وظیفه ماست راه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر هموار کنیم و در این راه ضروری است نمایندگان مجلس اقدام کرده و پاسخگو باشد

محسن نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز در این مراسم، گفت: برخی تصمیمات گرفته شده در همین ابتدای سال برخلاف شعار سال به جای رفع موانع موجب مانع زایی شده است و باید خیلی تلاش کنیم تا زمینه را برای تولید هموار کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سنجری در دوران خدمتشان در ارس، گفت: وی در راستای رونق و رشد منطقه آزاد ارس و رفع مشکلات همکاری ارزشمند و تأثیر بسزایی داشت.

نریمان ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس گفت: امیدوارم حضور ایشان نیز همانند امام جمعه پیشین، زمینه‌ساز اعتلا و رشد ارس باشد و نقدها را در جهت رفع موانع و مشکلات به ما انتقال دهند.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام اسماعیل هادوی به عنوان امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و شهر جلفا معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام سالار سنجری هم که به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چهاردانگه استان تهران منصوب شده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha