اشتغال دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر است
کد خبر: 3968005
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

اشتغال دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، بیشترین دغدغه و نگرانی خانواده‌های شاهد و ایثارگران را اشتغال و بیکاری فرزندان آنها عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ورود جدی مسئولان و نمایندگان مجلس در سال‌جاری شاهد ایجاد اشتغال و کارآفرینی بین فرزندان این قشر از جامعه باشیم.

اشتغال دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عباس پورحسن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، نهم اردیبهشت‌ماه در دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا در اهر، خانواده شهدا و ایثارگران را ولی‌نعمتان مردم ذکر کرد و گفت: وظیفه‌ همه ما تکریم و خدمت رسانی شایسته و ویژه به این قشر جامعه است.

وی بیشترین دغدغه و نگرانی خانواده‌های شاهد و ایثارگران را اشتغال و بیکاری فرزندان آنها عنوان کرد و افزود: امیدواریم با ورود جدی مسئولان و نمایندگان مجلس در سالجاری شاهد ایجاد اشتغال و کارآفرینی بین فرزندان این قشر از جامعه باشیم.

پورحسن، ادامه داد: پدران و مادران مکرم شهدا اسناد افتخار کشور هستند که حق بزرگی بر گردن آحاد مردم دارند و باید در تکریم و رسیدگی به مشکلات این عزیزان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، دیدار از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس را افتخار و یک توفیق الهی برشمرد که موجب کسب روحيه و انرژی دو چندان برای خدمت رسانی بیشتر به این عزيزان می‌شود.

وی گفت: شهدا مایه مباهات و افتخار کشور هستند و این شهدا برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با نثار جان خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا پای جان ایستادگی کردند.

گفتنی است با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر از خانواده‌های شهیدان «کریم خجسته اهری»، «عباس بابایی»،«سردار علی نظرزاده» و جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس «صادق آجری» تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha