مراسم روز قدس در آذربایجان‌شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3969172
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

مراسم روز قدس در آذربایجان‌شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: به دلیل روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس در استان به صورت حضوری و خودرویی برگزار نمی‌شود.

مراسم روز قدس در آذربایجان‌شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، راهپیمایی روز قدس در فضای مجازی برگزار می‌شود، برهمین اساس برنامه‌هایی در قالب فضای مجازی پیش بینی شده که از طریق سایت‌های مختلف از جمله سایت مقام معظم رهبری، خبرگزاری بین‌المللی قدس و مرکز اطلاع رسانی فلسطین به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: طبق ابلاغ به فرمانداران و اعضای شورا، فضاسازی مناسب و تبلیغات محیطی به ویژه در سر در ادارات انجام می‌گیرد، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت دهیاری‌های دهستان‌ها نیز مدنظر است.

اسکندری بیان کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی از سوی شهرداری تبریز در مسیر راهپیمایی سال‌های گذشته به ویژه از حد فاصل میدان باغ فجر تا ساعت انجام می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: استفاده حداکثری از کانال‌های اجتماعی، تلویزیون‌های شهری و بیلبورد‌های شهری نیز برای نصب پرچم‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ویژه شعر، نقاشی، مقاله و داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان به مناسبت روز قدس گفت: این مسابقه برای تبیین اهمیت روز جهانی قدس از طریق شبکه‌ شاد برگزار می‌شود.

اسکندری افزود: کلیپ‌های خانوادگی با محوریت شعار‌های ضد اسرائیلی و آمریکایی برای پخش از صدا و سیما پیش بینی شده است، همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و عکس از راهپیمایی‌های سال‌های گذشته‌ روز قدس در فضای مجازی با محوریت فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان "ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیسم است" برای عموم از طریق جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مانور‌های رزمی و ورزشی ویژه از سوی هیات‌های ورزشی و رزمی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای تبیین روز قدس، تولید موشن گرافی و پوستر و برگزاری مسابقه عکس ویژه بازاریان نیز از جمله برنامه‌های روز قدس است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در روز قدس گفت: ویژه برنامه‌ی آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و آمریکای جنایتکار با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار و مسئولان شهری با حفظ دستورالعمل های بهداشتی در مکان مشخصی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان آتش زدن به پرچم رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا، پرچم فلسطین را به متراز ۱۰۰ متر به اهتزاز در می‌آوریم که حدود ۱۰۰ نفر در حمل این پرچم همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha