سربلندی نظام با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ رای رقم می‌خورد
کد خبر: 3969404
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

سربلندی نظام با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ رای رقم می‌خورد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تحکیم اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

سربلندی نظام با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ رای رقم می‌خورداحمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: تحکیم اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

وی اظهار کرد: امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا را پیش رو داریم که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

محرم زاده، گفت: شوراهای اسلامی شهری روستایی در واقع پارلمان و مجلس محلی است که در آن مردم بتوانند در امورات خود دخالت و تصمیم گیری داشته باشند.

نماینده مجلس یازدهم، با اشاره به این‌که شوراهای محلی طبق قانون اساسی ایجاد و انتخاب می‌شوند، افزود: انتظار داریم مردم با حضور حداکثری و پرشور در این انتخابات افراد شایسته و مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از رویدادهای مهم ایران در سال ۱۴۰۰ که در سطح ملی و بین‌المللی نیز حائز اهمیت فراوانی است را انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: برای این‌که به کشورهای استکباری و دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم پشت سر نظام و رهبری و وفادار به انقلاب بوده و هستیم.

محرم زاده، تاکید کرد: باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری و پرشور داشته باشیم و فردی را انتخاب کنیم که در کشورمان تمام ظرفیت‌ها و امکانات مملکت را در راستای تولید، آبادانی و مناسب سازی معیشت مردم فراهم کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم، از مسئولان و اصحاب رسانه خواست در راستای حضور حداکثری و آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح که خواسته اصلی رهبری و آحاد مردم است، تمام همت و تلاش خود را به کارگیرند.

انتهای پیام
captcha