توزیع یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در رباط کریم
کد خبر: 3969458
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

توزیع یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در رباط کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از توزیع هزار بسته معیشتی به همت مراکز قرآنی و مذهبی این شهرستان بین نیازمندان خبر داد.

توزیع یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در رباط کریمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام حسین رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 15 اردیبهشت‌ماه در سخنانی، گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در امر مواسات و همدلی و اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه، با همکاری هیئت‌های مذهبی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با بیان حدیثی از امام علی(ع)‏ که فرمودند خوشا به حال آن كه به بندگان خدا نيكی كند و برای آخرت خود زاد و توشه برگيرد، ادامه داد: با شناسایی نیازمندان از سوی معتمدین محل و مسئولان مراکز قرآنی و مذهبی، بسته‌های معیشتی شامل مرغ، برنج، گوشت، خرما، رشته آش و سوپ، نان، رب و ماکارونی توزیع شد.

این مسئول، با ابراز امیدواری نسبت به کمک‌های مؤمنانه، بیان کرد: به پاس همت و کمک این مراکز، سفره رنگين افطار در بین خانواده‌های نیازمند پهن شد و با دل پاک و مهربانش دعای خير را بدرقه راه دستگيران کردند.

حجت‌الاسلام رواز با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی و مذهبی در خط مقدم مبارزه ویروس منحوس کرونا هستند، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مساجد و نیروهای مؤمن و انقلابی در کنار مردم است و این کمک‌ها با عنایت خداوند متعال ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پایان یادآور شد: توزیع 10 میلیون تومان نان صلواتی در ماه مبارک رمضان در 30 نانوایی شهرستان از دیگر اقدامات این مراکز در ایام کرونا است.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha