«مجمع قرآنیان اسلامشهر» میزبان محفل انس با قرآن می‌شود
کد خبر: 3969561
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴
با حضور قاریان بین‌المللی؛

«مجمع قرآنیان اسلامشهر» میزبان محفل انس با قرآن می‌شود

محفل مجازی انس با قرآن کریم، امشب به همت مجمع قرآنیان اسلامشهر با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم، به همت مجمع قرآنیان اسلامشهر، امشب، 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21 برگزار می‌شود و تلاوت‌های این محفل قرآنی به صورت زنده از طریق صفحه مجمع قرآنیان اسلامشهر در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/mquran_eslamshahr/  پخش می‌شود.

در این محفل قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن از جمله احمد ابوالقاسمی، محمد کاظمی، محسن قاسمی، حسین فردی، هادی موحدامین و وحید خزایی به تلاوت قرآن می‌پردازند.

مجمع قرآنیان اسلامشهر، تشکلی مردمی با فعالیت‌های عام‌المنفعه، متشکل از نخبگان قرآنی اسلامشهر است که در میان آنها قاریان و حافظان برجسته و نام‌آشنایی حضور دارند. این مجمع تاکنون فعالیت‌های قرآنی مستقلی در سطح شهرستان اسلامشهر داشته و با تدابیر اتخاذ شده از سوی اعضا، قرار است فعالیت‌ها با قوت بیشتری پیگیری شود و این محفل قرآنی نیز آغازی برای برنامه‌های مجمع قرآنیان اسلامشهر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح قرآنی مخاطبان خواهد بود.

گزارش‌های تصویری، صوت و تصویر این محفل قرآنی و دیگر برنامه‌ها در این صفحه اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی که در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد، بارگذاری می‌شود.

پنجشنبه ارسال به سرویس فعالیت‌ها ////«مجمع قرآنیان اسلامشهر» میزبان محفل انس با قرآن می‌شود

انتهای پیام
captcha