امکان ثبت گزارش مشکل برای دارندگان بن‌خرید نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3969704
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

امکان ثبت گزارش مشکل برای دارندگان بن‌خرید نمایشگاه مجازی قرآن

آن دسته از دارندگان بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم که در زمان خرید با مشکل مواجه شده و موفق به ثبت خرید نشده‌اند، برای ثبت گزارش مشکل خود به سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز گذشته 15 اردیبهشت‌ماه به مرور اقدام به ارسال پیامک برای فعالان قرآنی مشمول دریافت بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم کرده است.

با وجود این اطلاع‌رسانی، اما امکان ثبت گزارش مشکل برای آن دسته از متقاضیانی که با وجود دریافت پیامک اختصاص بن خرید، با مشکل مواجه شده اند، فراهم شده است.

این افراد برای گزارش مشکل به وجود آمده به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به آدرس qia.farhang.gov.ir مراجعه کرده و پس از کلیک بر روی «درخواست بن خرید بریا فعالان قرآنی» فرم ثبت گزارش مشکل خود را پر کنند تا مورد بررسی و رفع مشکل قرار بگیرد.

در این فرم از آن دسته از متقاضیانی که پیامک برای آنها ارسال نشده اما در زمره فعالان قرآنی قرار دارند، خواسته شده تا اطلاعات و مستندات خود را ارائه دهند تا پس از تأیید بن خرید به آنها اختصاص داده شود.

امکان ثبت گزارش مشکل برای دارندگان بن خرید از نمایشگاه قرآن

انتهای پیام
captcha