رژیم اشغالگر قدس هیچ جایی در جهان اسلامی نخواهند داشت
کد خبر: 3969878
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

رژیم اشغالگر قدس هیچ جایی در جهان اسلامی نخواهند داشت

امام‌جمعه اهر گفت: رژیم غاصب قدس بداند در آینده هیچ جایی در میان جهان اسلامی نخواهند داشت و به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی خواهد بود.

رژیم اشغالگر قدس هیچ جایی در جهان اسلامی نخواهند داشت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام‌جمعه اهر، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در اهر، تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی را مقاومت امت اسلامی و انتفاضه مردم فلسطین در برابر آنها برشمرد.

وی گفت: رژیم غاصب قدس بداند در آینده هیچ جایی در میان جهان اسلامی نخواهند داشت و به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی خواهند بود.

حاجی‌زاده با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم ایران و جهان در روز قدس و محکوم کردن جنایات این رژیم جعلی، افزود: امسال نیز با وجود شرایط کرونایی نتوانستیم با راهپیمایی گسترده میلیونی انزجار و نفرت خود را اعلام کنیم ولی دشمنان اسلام بدانند قلب امت اسلامی و مجاهدان غیرتمند مقاومت برای آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در آن می تپد و آن روز را لحظه‌شماری می‌کند.

امام‌جمعه اهر ادامه داد: ان‌شاءالله مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی علی‌رغم تبلیغات مسموم‌کننده دشمنان اسلام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور گسترده با انتخاب دولتی انقلابی، کارآمد و امیدآفرین بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهد کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب در گام دوم آن رقم خواهند زد.

حاجی‌زاده گفت: دشمنان بدانند که با نادیده گرفتن یاد و نام شهدای مقاومت و در رأس آنها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش و شهدای فلسطینی که برای رسیدن به اهداف سیاسی خودشان مبارزه کرده و به مقام والای شهادت نائل شده‌اند چیزی را عوض نخواهد کرد و به دشمنان می گوییم سیاست ما عین دیانت و مقاومت ما است و به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ما هیچ اعتمادی به آمریکا و کشورهای اروپایی در هیچ موضوع و مسئله‌ای چه در برجام و غیر آن نداریم و تنها امید و توکل ما به خداوند بزرگ و رهنمودها و سخنان مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha