عرضه ۷۳ عنوان کتاب با موضوع حفظ در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3970154
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مرتضی خدمتکار خبر داد:

عرضه ۷۳ عنوان کتاب با موضوع حفظ در نمایشگاه مجازی قرآن

معاون اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از عرضه 73 عنوان کتاب با موضوع حفظ در نمایشگاه مجازی قرآن خبر داد.

عرضه ۷۳ عنوان کتاب با موضوع حفظ در نمایشگاه مجازی قرآن

مرتضی خدمتکار،‌ معاون اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به حضور 15 هزار عنوان کتاب در بخش فروش نمایشگاه قرآن گفت: با توجه به اینکه این رقم بسیار بالا است،‌ شاید امکان مشاهده تک تک این کتاب‌ها برای کاربران وجود نداشته باشد، لذا یکی از خدماتی که در بخش فروش نمایشگاه مجازی قرآن پیش‌بینی شده، دسته‌بندی موضوعی کتاب‌های موجود است.

وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به فهرست صفحه فروش نمایشگاه قرآن بر روی لینک دسته‌بندی موضوعی کلیک و آنجا موضوع مورد نظر خود را مشاهده کنند. از جمله کتاب‌هایی موجود، کتاب‌هایی با موضوع حفظ قرآن کریم است.

خدمتکار به اهمیت بحث حفظ قرآن کریم و مطالبه مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره و تصریح کرد: در بحث حفظ قرآن کریم 73 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی قرآن عرضه شده است، افراد علاقه‌مند به بحث حفظ قرآن می‌توانند بهره‌برداری بهتری در این زمینه داشته باشند.

معاون اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن به ارائه بیش از هزار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان اشاره و ‌اظهار کرد: این کتب منابع ارزشمندی هستند که مردم و کاربران می‌توانند با استفاده از دسته‌بندی موضوعی خیلی راحت‌تر به فهرست کتاب‌ها و موضوعاتی که دنبال آن هستند، برسند.

انتهای پیام
captcha