مادر شهیدان «ابراهیمی» به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 3970370
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

مادر شهیدان «ابراهیمی» به فرزندان شهیدش پیوست

بانو الحاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند، همسر مکرم شهید حمزه علی ابراهیمی و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی، به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «ابراهیمی» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بانو الحاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند، همسر مکرم شهید حمزه علی ابراهیمی و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی، به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر شهیدان، فردا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 11 صبح در جوار گلزار مطهر شهدای ملک عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «ابراهیم ابراهیمی» اولین شهید این خانواده که متولد 3 فروردین 1338 به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت، در 23 اردیبهشت 1360 در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.

شهید «حمزه علی ابراهیمی» از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد 25 شهریور 1306 در 22 فروردین 1362 پس از فرزندش به فیض شهادت نائل شد.

بسیجی شهید «رضا ابراهیمی» متولد 14 اردیبهشت 1349 هم در ادامه دفاع از میهن، پس از برادر و پدرش در 14 اردیبهشت 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام
captcha