۱۰۰ خانه احسان در آذرشهر احداث می‌شود
کد خبر: 3971993
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

۱۰۰ خانه احسان در آذرشهر احداث می‌شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آذرشهر از احداث ۱۰۰ خانه احسان در این شهرستان در طول سال‌جاری خبر داد و گفت: صفر تا صد این خانه‌ها توسط گروه‌های جهادی ساخته خواهد شد.

۱۰۰ خانه احسان در آذرشهر احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار جواد رحیم زاده، مسئول بسیج سازندگی آذرشهر، امروز، 27 اردیبهشت‌ماه، در بازدید از خانه‌های احسان که توسط گروه‌های جهادی و با همراهی خیّرین ساخته شده‌اند، از احداث ۱۰۰ خانه احسان در این شهرستان در طول سال‌جاری خبر داد و گفت: صفر تا صد این خانه‌ها توسط گروه‌های جهادی ساخته می‌شود و بعضی از این خانه‌ها مخصوص افرادی است تحت پوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ واحد خانه احسان احداث شده است و برای امسال نیز حدود ۱۰۰ خانه را در نظر گرفته‌ایم و اعلام آمادگی کرده‌ایم که تا برای افراد تحت پوشش که توانایی ساخت خانه ندارند نیز خانه احداث کنیم.

رحیم‌زاده گفت: تمامی این خانه‌ها بر طبق استانداردهای نظام مهندسی و با تایید مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی در این ناحیه نیز گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون در ۴ مرحله و ۳ گام ۲۲ هزار بسته توزیع شده است که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
captcha