حضور حداکثری مردم در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند
کد خبر: 3973412
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

حضور حداکثری مردم در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

امام جمعه اهر انتخابات پیشرو را امتحانی بزرگ برای مردم ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم با حضور حداکثری و آگاهانه علاوه بر انتخاب فرد اصلح و دولت کاآمد بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و موجبات پیروزی و اقتدار بیشتر کشور را فراهم خواهند کرد.

حضور حداکثری در انتخابات امید دشمنان به یأس تبدیل می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، سوم خردادماه، در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر در زمان 8 سال دفاع مقدس علاوه بر شکست دشمنان بویژه رژیم بعثی عراق در واقع سرنوشت جنگ را مشخص و در ادامه رزمندگان اسلام با راهنمایی عالمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌های خود توانستند با پیروزی‌های پی در پی در جبهه نبرد حق علیه باطل هیمنه پوشالی دشمنان را شکست دهند.

وی فتح خرمشهر را بنا به تعبیر امام خمینی(ره) فتح معجزه آسا ذکر کرد و افزود: این معجزه و لطف الهی بود که رزمندگان رشید اسلام با کمترین امکانات توانستند دشمن تا بن دندان مصلح را شکست داده و خرمشهر عزیز را از چنگال بعثی ها رها کنند.

امام جمعه اهر همچنین گفت: در هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر سنگر ما سنگر نظامی بود و در حال حاضر سنگر ما سنگر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و باید با تمام نیرو در برابر توطئه‌های دشمنان چه از نظر هجوم فرهنگی و تحریم اقتصادی مقابله کرده و کشور را به سوی اقتدار و سربلندی به پیش ببریم.

وی افزود: هم اکنون با نزدیک شدن به انتخابات 1400 ملت ایران در سنگر سیاسی پا گذاشته و باید مردم با حضور خود پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح بار دیگر توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند.

حاجی زاده گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیشرو سعی می‌کنند تا با استفاده از امپراتوری خبر و فعالیت‌هایی از این قبیل تلاش دارند با بهانه‌های واهی و جزئی بتوانند حضور مردم را در انتخابات کم رنگ و آنها را دلسرد کنند، ولی باز مثل همیشه ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با آگاهی کامل و حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر مشتی محکم به دهان بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی خواهند زد و همچنان با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از آرمان های نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

امام جمعه اهر، در ادامه اصل انقلاب را غیرت دینی و ملی عنوان کرد و افزود: نباید مشکلات بی ارزش و موردی کشور را با اصل انقلاب گره بزنیم چرا که نظام جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خود کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و غیره انجام داده و اینک دشمنان را به زانو درآورده و به قدرتی مهم در منطقه درآمده که این اهر بسیار مهم و ارزشمند است.

وی انتخابات پیشرو را امتحانی بزرگ برای مردم ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم با حضور حداکثری و آگاهانه علاوه بر انتخاب فرد اصلح و دولت کاآمد بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و موجبات پیروزی و اقتدار بیشتر کشور را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha