امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم
کد خبر: 3974034
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

امام جمعه اهر شهدا را پاک ترین، مقدس‌ترین و با ارزشمندترین افراد جامعه برشمرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم که باید قدر این انسان‌های بزرگوار را بدانیم.

امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، 6 خردادماه، در جمع بسیجیان شهرستان اهر، شهدا را پاک ترین، مقدس‌ترین و با ارزشمندترین افراد جامعه برشمرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم که باید قدر این انسان های بزرگوار را بدانیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری پرشور مراسم چهلمین روز درگذشت سردار سرلشکر سید محمد حجازی و یاد و نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در اهر افزود: سردار سرلشکر حجازی با شهادت خود پیمانی که با خدا داشت ادا کرد و با تمام وجود در خدمت دین، اسلام، دیانت و قرآن از مال و جان خود گذاشت و درخت تنومند اسلام را آبیاری نمود.

حاجی‌زاده، شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و سرلشکر حجازی را جزو شهدای برجسته انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه بدلیل شرایط کرونایی جامعه امکان حضور میلیونی در تشییع و تدفین شهید سرلشکر حجازی وجود نداشت و این شهید بزرگ اسلام که بعد از سال‌ها مجاهدت و داشتن عوارض شیمیایی به فیض شهادت نائل شدند متاسفانه آنچنان که باید و شاید مجالس بزرگداشتی برگزار نشد.

امام جمعه اهر ادامه داد: در حال حاضر وظیفه ما ادامه راه شهدا و انتقال اهداف و آرمانهای شهدا به نسل‌های آینده است.

وی همچنین به انتخابات ریاست جموری و شوراها اشاره کرد و افزود: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات یک جهاد است و باید همگان در این رویداد مهم ملی و بین المللی حضوری پرشور و حداکثری داشته باشیم.

امام جمعه اهر گفت: علاوه بر انتخابات سال ۱۴۰۰ دو انتخابات مهم در سطح بین‌المللی و جبهه مقاومت وجود دارد که از جمله آن در عراق و سوریه است که امیدواریم با عنایت خداوند با پیروزی و موفقیت در این رویدادهای مهم جهان اسلام همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

حاجی‌زاده، مشارکت مردم پای صندوق‌های رای را باعث خنثی شدن طرح‌ها و توطئه های دشمنان و تضمین امنیت در کشور برشمرد و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد.

انتهای پیام
captcha