فعالیت‌های قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده است
کد خبر: 3974243
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

فعالیت‌های قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تا زمان حال حرکت‌های بسیار خوبی در زمینه قرآن و فعالیت‌های دینی صورت گرفته است ولی برای عظمت قرآن حرکت‌های موجود در جامعه باز هم کم است.

فعالیت‌های قرآنی بعداز پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 8 خردادماه، در آیین رونمایی از پوستر دو رویداد فرهنگی و قرآنی شهرداری تبریز با بیان اینکه اقدامات قرآنی و فرهنگی شهرداری تبریز قابل قدردانی است، گفت: به نوبه خود از اقدامات فرهنگی و قرآنی مجموعه شهرداری، تقدیر و تشکر می‌کنم، ولی معتقدم هر چقدر که بیشتر تلاش کنیم، این وظیفه را به درستی انجام خواهیم داد.

وی افزود: باید چهره شهر و استان خود را قرآنی کنیم و کوچه‌ها و خیابان‌ها و پارک‌های ما عطر و بوی قرآنی داشته باشد.

آل هاشم ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که پس از انقلاب اسلامی، فعالیت قرآنی افزایش داشته و باعث افتخار است که امروز کودکان سه ساله و پنج ساله حافظ و قاری قرآن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تا زمان حال حرکت‌های بسیار خوبی در زمینه قرآن و فعالیت‌های دینی صورت گرفته است ولی برای عظمت قرآن حرکت‌های موجود در جامعه باز هم کم است.

وی اضافه کرد: داشتن صوت زیبا و قرائت کلام‌الله به تنهایی کافی نبوده و باید فرهنگ عمل به قرآن و آموزه‌های قرآنی نیز در جامعه نهادینه شود.

آل‌هاشم اظهار کرد: این جشنواره‌ها و دیگر اقدامات فرهنگی در جامعه باید مقدمه‌ای برای عمل به کلام‌الله مجید باشد.

انتهای پیام
captcha