رونمایی از پوستر جشنواره هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز + عکس
کد خبر: 3974253
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

رونمایی از پوستر جشنواره هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز + عکس

پوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی شهرداری تبریز با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

پوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیین رونمایی از دو رویداد فرهنگی و قرآنی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و جمعی از مدیران شهرداری امروز، 8 خردادماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این آیین گزارشی از عملکرد ۴ ساله شهرداری تبریز در اشاعه فرهنگ قرآنی ارائه کرده و به تشریح برنامه‌های شهرداری در برگزاری جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی شهرداری پرداخت.

مسابقات قرآنی شهرداری تبریز و جشنواره سراسری هشت بهشت، همزمان با دهه کرامت در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دو بخش جنبی دیگر برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدپوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدپوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدپوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدپوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شدپوستر جشنواره سراسری هشت بهشت و مسابقات قرآنی در تبریز رونمایی شد

انتهای پیام
captcha