نقش راهبردی مؤسسات قرآنی؛ در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3976813
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی بیان کرد:

نقش راهبردی مؤسسات قرآنی؛ در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه مؤسسات و مراکز قرآنی نقش مهم و راهبردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده دارند، گفت: مؤسسات قرآنی با ترویج فرهنگ غنی قرآنی تأثیر بسزایی در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارند.

نقش راهبردی مؤسسات قرآنی؛ در تحقق بیانییه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سید قاسم ناظمی، مدیر ارشاد استان، روز جمعه، 21 خردادماه، در گردهمایی استانی و انتخابات هیئت مدیره مؤسسات قرآنی استان، با بیان اینکه اگر قصد داریم قرآن و تعالیم قرآنی را به بطن زندگی خانواده‌ها نفوذ داده و با روح آنان عجین کنیم، اظهار کرد: باید از لحاظ فیزیکی و دسترسی نیز توجه جدی به این مسئله داشته باشیم؛ در خیلی از مساجد ما فعالیت‌های قرآنی کم هست. با همه گیری ویروس کرونا هم کار دشوارتر شد.

وی با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآنی نقش مؤثری در توسعه فرهمگی جامعه دارند، افزود: مؤسسات قرآنی باید با برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه با در نظر گرفتن نیازهای جامعه و اقشار مختلف نیل به اهداف عالیه قرآنی را میسر می‌سازد.

ناظمی، با تأکید بر اینکه مؤسسات و مراکز قرآنی نقش مهم و راهبردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده دارند، گفت: مؤسسات قرآنی با ترویج فرهنگ غنی قرآنی تأثیر بسزایی در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارند.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: رقابت میان شهرها در تمام دنیا وجود دارد ما هم باید با شهرهای دیگر رقابت سالم را داشته باشیم تا اتفاقات خوبی در شهر اولین‌ها صورت گیرد.

ناظمی افزود: گذشتگان تبریز شهر اولین‌ها را برای ما ساخته‌اند و ما باید به آیندگان شهر اولین تحویل دهیم. باید تلاش کنیم تا سهم خود را از فعالیت‌های قرآنی بگیریم.

انتهای پیام
captcha