مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی حتمی و کامل دارند
کد خبر: 3978194
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی حتمی و کامل دارند

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت و اعلام کردند: اکنون بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی می‌گذرد، می‌بینیم که مردم سالاری دینی با برگزاری انتخابات به گونه‌ای رقم می‌خورد که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی حتمی و کامل دارند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر روز 27 خردادماه، طی بیانیه‌ای مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورده است.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ (حج، ۳۲)»
انقلاب مردم فهیم و آگاه ایران، در سال ۵۷ نگاهی دیگر به نقش آفرینی دین و مردم در مسیر حرکت های اجتماعی نشان داد.
در حرکت به سمت زندگی اجتماعی مومنانه، دین، در بستر زندگی اجتماعی سریان و جریان داشته و مردم نیز به عنوان مهم ترین رکن یک حکومت و حرکت اجتماعی نقش آفرینی کرده اند.
به همین جهت است که اکنون بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی می گذرد، می بینیم که مردم سالاری دینی با برگزاری انتخابات به گونه ای رقم می خورد، که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش آفرینی حتمی و کامل دارند.
انتخابات، نمونه ای از شعائر الهی است. و شعائر الهی به نص قرآن کریم، نشان دهنده تقوای الهی و قلبی می باشد.
لذا دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر، ضمن تقدیر و تشکر از حماسه سازی ها و فداکاری های امت قهرمان ایران اسلامی در برهه های مختلف، از آحاد ملت هوشیار و شهید پرورِ ایران اسلامی همچنین از اساتید معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان محترم دانشگاهیان استان جهت شرکت در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورده و امیدواریم فرد اصلح جهت تصدی سکان هدایت قوه مجریه و افراد شایسته برای نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب گردند.

و السلام علیکم و رحمة الله

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha