حضور مردم در انتخابات باطل‌السحر دشمنان است
کد خبر: 3978251
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

حضور مردم در انتخابات باطل‌السحر دشمنان است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه این انتخابات مظهر جنگ حق علیه باطل است، اظهار کرد: مردم با تشخیص درست خود و با شکل‌دهی حضور باشکوه باطل‌السحر دشمنان خواهند شد.

انتخابات، باطل السحر دشمنان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 28 خردادماه، پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در اولین انتخابات دهه‌ پنجم انقلاب، گام دوم انقلاب و چله‌ انقلاب در این حرکت عظیم دینی و ملی شرکت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از نظر دینی و شکوه ملی در داخل و خارج کشور این انتخابات نشانگر قدرت، عظمت و اقتدار مردم ایران و برای رسیدن به آرامش و پایداری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... گره خورده است.

سردار خرم تأکید کرد: این انتخابات مظهر جنگ حق علیه باطل است و مردم با تشخیص درست خود و با شکل‌دهی حضور باشکوه کلیدواژه‌ی دشمنان در خصوص عدم حضور مردم در پای صندوق های رای را باطل کرده و درواقع باطل السحر دشمنان خواهند شد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: هر زمان که مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند، مهر تأییدی بر نظام زده و این مشارکت موجب برقراری امنیت و متضمن وحدت ملی شده و عشق و علاقه مردم را به وطن، ارزش‌ها و نظام اسلامی نشان داده است.

انتهای پیام
captcha