نگران تجمیع آرای دستی و الکترونیکی نباشید
کد خبر: 3978338
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

نگران تجمیع آرای دستی و الکترونیکی نباشید

فرماندار تبریز با اشاره به این‌که مشکلاتی در برخی شعب اخذ رأی در سطح شهر رخ داده است، گفت: برای حل این مشکل امکان رأی به صورت دستی فراهم شده و مردم هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند، چراکه آرای دستی و الکترونیکی در پایان انتخابات محاسبه خواهد شد.

کاندیداها و مردم نگران تجمیع آراء دستی و الکترونیکی نباشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز، امروز، 28 خردادماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که از مردم عزیز بابت وقفه‌ای که در آغاز رای‌گیری در برخی شعب شهر تبریز رخ داده است، عذرخواهی می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل تأخیر در ارسال کارت‌های الکترونیکی از تهران به تبریز و طولانی بودن پیکر بندی، مشکلاتی در رأی‌گیری الکترونیکی در برخی شعب تبریز رخ داد؛ اما تحت هیچ شرایطی انتخابات متوقف نخواهد شد و تا رفع مشکل از تعرفه‌های دستی برای رأی‌گیری استفاده می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی‌های لازم برای هر شرایطی انجام شده است، ادامه داد: این موضوع پیش بینی شده بود که در صورت مواجهه با مشکلاتی در روند اخذ رأی به صورت اکترونیکی، تمامی شعبات اخذ به صورت دستی به رای گیری ادامه دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی در برخی شعبات سطع شهر با مشکلاتی مواجه هستند که این شعبات تا زمان رفع مشکل، به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این موضوع صرفاً مربوط به کلانشهر تبریز بوده و هیچ مشکلی در روند رای گیری سایر شهرستان‌ها وجود ندارد و انتخاباتی سالم و آرام را سپری می‌کنیم.

فرماندار تبریز متذکر شد: نامزدهای محترم و مردم هیچ نگرانی بابت شمارش آراء نداشته باشند، و بعد از اتمام فرآیند رأی‌گیری، هم آرای الکترونیکی و هم دستی نیز همانند انتخابات ریاست جمهوری محاسبه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha