حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ایرانی پیشرفته را رقم می‌زند
کد خبر: 3978378
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ایرانی پیشرفته را رقم می‌زند

فرماندار شهرستان میانه اظهار کرد: به طور حتم، حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه سازی ایرانی پویا و پیشرفته و جامعه‌ای شاد خواهد بود.

حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ایرانی پیشرفته را رقم می‌زندمحمدرضا مشایخی، فرماندار میانه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد:: به طور حتم، حضور گسترده زمینه سازی ایرانی پویا و پیشرفته و جامعه‌ای شاد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۸ خرداد وعده حضور حماسی مردم ایران اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان میانه نیز به تحقق پیوست، تمامی زمینه‌ها را آماده برای این حضور عنوان کرد و افزود: رقابت انتخاباتی بین نامزدهای انتخابات برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی و به طور استثنا انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان به صورت پرشور و با حضور مردم و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

مشایخی، حضور حماسی مردم را مانند همیشه موجب خلق برگ زرین دیگری در دفتر زرین انقلاب عنوان کرد و گفت: این حضور مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه گویان و معاندین نظام که همواره ایران و ملت ایران را مورد هجمه و توطئه قرار داده اند، است.

انتهای پیام
captcha