حضور مردم پای صندوق‌های رای؛ عامل خنثی سازی اهداف دشمنان
کد خبر: 3978395
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

حضور مردم پای صندوق‌های رای؛ عامل خنثی سازی اهداف دشمنان

امام جمعه موقت سابق تبریز با بیان این‌که باید دشمنان مایوس را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

حضور مردم پای صندوق‌های رای؛ عامل خنثی سازی اهداف دشمنانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت سابق تبریز، امروز، 28 خردادماه، پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که باید دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس‌ کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات عمل به وظیفه شرعی ملی و دینی بوده و به مردم نشان می‌دهیم که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

آل‌هاشم، با بیان این‌که شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، افزود: حضور ما در پای صندوق رای موجب خشنودی امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و ناامیدی و یاس دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، در برابر این امر وظیفه همه ما اطاعت امر رهبری و حضوری آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری در انتخابات است.

آیت‌االله آل‌هاشم گفت: مردم عزیز شهر تبریز با شور و هیجان بیشتر در همان ساعات اولیه انتخابات به پای صندوق رای آمده‌اند و شاهد حضور پررنگ مردم از اولین ساعات آغاز رای گیری انتخابات است. همچنین بنده کسانی را که در دوره‌های پیشین در انتخابات حضور فعال داشته و در حال حاضر در بین ما نیستند نیز یاد کردم.

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است، گفت: خوشبختانه شهر ما شهر مذهبی است و شاهدیم که مردم برای حفظ استقلال کشور، با شور و شوق در انتخابات شرکت می‌کنند.

آل‌هاشم با بیان این‌که شرکت در انتخابات نشانگر وحدت مردم و محبت به اهل بیت است، متذکر شد: شرکت در انتخابات حامل پیامی است که همه پیشیبان ولایت فقیه بوده و از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha