مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را اثبات کردند
کد خبر: 3978484
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را اثبات کردند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به آرمان‌های بالا امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری اثبات کردند.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به آرمان‌ها اثبات کردند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر امروز، 28 خردادماه، در بازدید از ستاد انتخابات استان، گفت: اگر آمار حضور و مشارکت مردم در انتخابات زیاد باشد، می‌توان مطالبه بیشتری از رئیس جمهور آینده داشته باشیم.

 وی اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری اثبات کردند.

آل هاشم، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی که برای برگزاری انتخابات سالم نقش ایفا می‌کنند، گفت: علی‌رغم این‌که در ساعات اولیه اخذ رای شاهد وجود مشکلات کارت‌های الکترونیکی شورای شهر در سطح کشور بودیم؛ اما هم اکنون مشکلی در این زمینه نبوده و روند اخذ رای گیری در سطح استان بدون مشکل ادامه دارد.

امام جمعه تبریز، خاطرنشان کرد: گزارشاتی از برخی از شعبات اخذ رای به دست ما رسیده است که دست اندرکاران انتخابات، پای صندوق رأی، این سوال را از مراجعان می‌پرسند که خواستار رأی دادن در انتخابات شورا یا ریاست جمهوری هستند که باید توجه داشت هر کس در شعب حضور می‌یابد، برای شرکت در هر دو انتخابات است.

وی گفت: امیدواریم هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند، چراکه حتی یک رأی نیز اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، از مردم خواست تا کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند در این انتخابات شرکت کنند، هم اکنون پای صندوق‌های رأی حضور یافته و به تکلیف دینی و ملی خود عمل کنند.

انتهای پیام
captcha