استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد
کد خبر: 3978695
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مردم استان، از حضور پرشور و آگاهانه آنان در انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 29 خردادماه، در پیامی به مردم استان، از حضور پرشور و آگاهانه آنان در انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی، حضور پرشور و آگاهانه شما در حماسه ملی 28 خرداد، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان ملت بزرگ ایران را برانگیخت.

بی‌شک، پیروز اصلی این صحنه، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که در این مقطع حساس، به‌رغم توطئه‌های دشمنان و مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادید.

وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های سیاسی، معتمدان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

ضمن تبریک به منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، امیدوارم همه بخش‌های استان دست به دست هم دهند و ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر، حرکت پرشتاب به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت بیشتری ببخشند.

انتهای پیام
captcha