اهدای ساختمان برای نگهدای کودکان تحت پوشش بهزیستی در میانه
کد خبر: 3978805
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

اهدای ساختمان برای نگهدای کودکان تحت پوشش بهزیستی در میانه

یک خیر میانه‌ای، ساختمان چند طبقه خود را برای نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به اداره بهزیستی میانه اهدا کرد.

اهدای ساختمان برای نگهدای کودکان تحت پوشش بهزیستی در میانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یک خیر میانه‌ای، ساختمان چند طبقه خود را برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به اداره بهزیستی میانه اهدا کرد.

محمدرضا مشایخی، فرماندار میانه، در مراسم تقدیر از اقدام پسندانه این خیر، ضمن قدردانی از حرکت خیرخواهانه تمامی خیرین در زمینه‌های مختلف سلامت، مدرسه سازی و حوزه اجتماعی و مسکن گفت: امروز شهرستان میانه در زمینه مشارکت خیرین در فعالیت‌های خیرخواهانه و یاری رساندن به بیماران، کودکان بی‌سرپرست و... در سطح کشور زبانزد است و این امر حاصل اعتماد خیرین به مسئولان شهرستان در به سرانجام رساندن و پیگیری‌های صورت گرفته در این امور است.

وی با اشاره به چندین مورد از کارهای خیرخواهانه خیرین میانه‌‌ای‌های مقیم تهران و سایر شهرها در چند سال اخیر از افتتاح بخش شیمی درمانی مهرانه در بیمارستان خاتم که به همت خیرین فراهم شده است در اوایل تیرماه خبر داد و گفت: به زودی با افتتاح این مرکز و پیگیری راه‌اندازی مرکز جامع سرطان در شهرستان در راستای کاهش مشکلات بیماران، شاهد انجام تمامی فرایند های درمان در داخل شهرستان خواهیم بود.

مشایخی، در ادامه از پیگیری و مساعدت‌های دادستان میانه در پیشبرد کارهای اجرایی شهرستان و اقدامات روسای ادارات اوقاف و بهزیستی در جلب مشارکت خیرین، افزود: امروز باید تمامی دستگاه‌ها در کنار مؤسسات امام علی(ع)، خانه سالمندان، خانه فرشتگان و همه مؤسسات خیریه در راستای تحقق و پیشبرد برنامه‌های اجتماعی شهرستان برای ارائه خدمات در شأن جامعه هدف این موسسات قدم بردارند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاسی از آقای بشارت خیر میانه‌ای که ساختمان جدیدالاحداث خود در چهار طبقه را برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، اهدا کرده است قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha