برگزاری مرحله مقدماتی سی‌ویکمین مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا
کد خبر: 3978874
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

برگزاری مرحله مقدماتی سی‌ویکمین مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا

مرحله مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و بانوان شاغل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان خردادماه در تمامی یگان‌ها و کوی‌های سازمانی و شهرک‌های مسکونی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن همسران و فرزندان(خانواده‌ها) و بانوان شاغل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تمامی یگان‌ها و کوی‌های سازمانی و شهرک‌های مسکونی تا فردا، 31 خردادماه برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم و نکات تفسیری براساس جزء بیستم‌ویکم قرآن به صورت حضوری در حال برگزاری است.

بنابر گفته محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا «یکی از ابتکارات این دوره از مسابقات به منظور تشویق به ورود حافاظان جدید در عرصه حفظ قرآن، تنها شرکت‌کنندگان در رشته مفاهیم می‌توانند در رشته حفظ یک جزء(همان جزء بیست و یکم) ثبت‌نام و همزمان در دو رشته شرکت کنند.»

یادآور می‌شود، مرحله منطقه‌ای این مسابقات به صورت غیر حضوری و مرحله سراسری نزاجا نیز در صورت فراهم بودن شرایط کرونایی کشور و اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا در تیرماه به صورت حضوری و به میزبانی مشهد مقدس برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha