رئیس‌جمهور منتخب قادر به حل مشکلات است
کد خبر: 3979106
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
احمد سالک:

رئیس‌جمهور منتخب قادر به حل مشکلات است

یک نماینده سابق مجلس گفت: انتظار مردم از رئیس‌جمهور منتخب بسیار بالاست و با شجاعت و قاطعیتی که در ایشان سراغ داریم، دولت منتخب می‌تواند با تدبیر و تلاش مضاعف بخشی از این انتظارات را برآورده کند.

رئیس‌جمهور منتخب قادر به حل مشکلات است

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی، نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به مشارکت نزدیک به 50 درصدی مردم در انتخابات، اظهار کرد: در روز انتخابات شاهد وحدت و انسجام حول محور حاکمیت دینی و ولایت بودیم و نباید از این موضوع غافل بود، چون این وحدت مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و جریان‌های معاند داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

وی افزود: به‌ دلایل مختلف، انتظار مردم از رئیس‌جمهور منتخب بسیار بالاست و بی‌تردید دولت منتخب باید با تدبیر و تلاش مضاعف بخشی از این انتظارات را که بیشتر به مسائل اقتصادی مربوط می‌شود، برآورده کند. مطمئن هستیم با شجاعت و قاطعیتی که رئیس‌جمهور منتخب دارد و کسانی که در دولت همراه ایشان خواهند بود، ان‌شاءالله حرکتی شکل خواهد گرفت.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه دو ماه قبل از انتخابات تمام فضای مجازی جهانی علیه ملت ایران کار کرد، ولی پاسخ خود را از حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات گرفت و خبرگزاری‌های خارجی نتوانستند این مسئله را انکار کنند. واقعاً مردم تمام جریان‌های معاند بیگانه را مأیوس کردند.

حجت‌الاسلام سالک کاشانی تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی با حضور مردم بیش از گذشته امضا شد و این اقتدار بسیار ارزشمند است، به‌گونه‌ای که سیدحسن نصرالله در پیام خود احساس امید در میان تمام نیروهای مقاومت جهان اسلام را نشان داد. از طرف دیگر، از سه ماه قبل از انتخابات، سفارت انگلیس و فرانسه در ایران جلساتی با سفرای سایر کشورها ترتیب دادند تا ماجرای سال 88 را برای سال 1400 رقم بزنند. این نفوذ شیطانی در داخل سفارتخانه‌ها از خیانت و جنایت خود دست بر نمی‌دارد، ولی وقتی مردم با وجود شیوع کرونا، گرمای هوا و مسائل مختلف در کمال امنیت و آسایش و آرامش رأی خود را به صندوق انداختند، پاسخی به سفرای انگلیس و فرانسه بود و من از وزارت خارجه می‌خواهم که این موضوع را تعقیب کند و با سفرای انگلیس و فرانسه برخورد قانونی انجام شود.

وی بیان کرد: دولت منتخب باید رویکردی انقلابی و مدیریتی در پیش گیرد تا بتواند از بحران‌های مختلف به‌ سلامت گذر کند و البته قادر به انجام این کار هست. این رویکرد، انتخاب وزرای جوان، انقلابی و با روحیه جهادی، انتخاب استانداران از میان نیروهای قوی انقلابی، کارآمد و متدین، داشتن برنامه ویژه برای حرکت به سمت پیشرفت و عدالت، استفاده از مشارکت مردمی به‌ویژه در مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و رفع موانع مربوط به تولید با صادرات‌محوری و جلوگیری از واردات و قاچاق را شامل می‌شود. زیرساخت همه این‌ها فرهنگ دینی ماست و با کمال تأسف باید گفت در طول این هشت سال فرهنگ دینی ما ضربه خورده است که باید جبران شود و بر اساس قرآن و عترت با قدرت پیش برود.

انتهای پیام
captcha