جلسه قرآن «شهید چمران» از سر گرفته شد
کد خبر: 3979126
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

جلسه قرآن «شهید چمران» از سر گرفته شد

جلسه آموزش قرآن «شهید چمران» با تدریس «مهدی فروغی» پس از یک سال و چهار ماه تعطیلی به دلیل شرایط کرونا، از سرگرفته شد.

به گزارش ایکنا، جلسه قرآن «شهید چمران» با تدریس مهدی فروغی، قاری قرآن کریم پس از یک سال و چهار ماه تعطیلی به دلیل شرایط کرونا از روز گذشته، 30 خردادماه از سرگرفته شد. این جلسه به صورت هفتگی روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

بنابر گفته مهدی فروغی، قاری و مدرس کشورمان «این جلسه دارای سابقه 12 ساله است که در سطح پیشرفته و تخصصی با آموزش مباحث تجویدی و صوت و لحنی با تمام اقشار جامعه همراه است. به دلیل استقبال علاقه‌مندان از این جلسه، هنگام ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان، تعیین سطح شده و اگر در سطح مبتدی و مقدماتی باشند به جلسه یکی از شاگردانم که روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود، راهنمایی می‌شوند و پس از رسیدن به سطح پیشرفته و تخصصی به جلسه روزهای یکشنبه راه پیدا خواهند کرد.»

بازه زمان تشکیل جلسه قرآن شهید چمران شش‌ماهه است و زمان ثبت‌نام نیز شهریورماه و اسفندماه هر سال است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 37744661-025 تماس بگیرند.

همچنین این جلسه در پایگاه بسیج شهید چمران قم واقع در ۴۵ متری عمار یاسر، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر، انتهای کوچه شهیدان انصاری تشکیل می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم از سرگیری مجدد این جلسه آموزش قرآن عصر روز گذشته، 30 خردادماه با تلاوت قاریان بین‌المللی و ملی چون علی علیزده، قاسم مقدمی، حجت‌الاسلام محمد قربانی و محمدمهدی عزلتی‌مقدم و مهدی فروغی و اجرای گروه همخوانی معراج قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha