هوشیاری ملت ایران، دشمنان را ناامید کرد
کد خبر: 3979136
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

هوشیاری ملت ایران، دشمنان را ناامید کرد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور آگاهانه یا ناآگاهانه بر طبل دور کردن مردم از صندوق‌های رأی کوبیدند اما هوشیاری و حضور ملت ایران آن‌ها را ناامید کرد و این شکست زمینه شکست‌های دیگر برای دشمنان را فراهم آورد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 31 خردادماه، در جلسه ثابت صحیفه سجادیه ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: عملیات روانی شدید دشمن در ایام انتخابات اخیر بسیار پررنگ‌تر از گذشته بود و در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی در هیچ دوره‌ای این حجم فعالیت دشمن و تبلیغات برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات را شاهد نبودیم. از این رو حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات 1400، حماسه‌ای بزرگ بود و این پیروزی ملت ایران بر ناآگاهان داخلی و دشمنان خارجی را تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: دشمن برای رسیدن به هدف خود در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به زور متوسل شد و شاهد بودیم که در خارج از کشور در نزدیکی سفارت‌ها به زور مانع رأی دادن مردم شدند. توکل به خدا، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و برخورداری از اراده قوی عامل غلبه ملت ایران بر تمامی مشکلات است و مردم ما با اراده پولادین خود هم بر کرونا و هم بر توطئه دشمنان غلبه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور آگاهانه یا ناآگاهانه بر طبل دور کردن مردم از صندوق‌های رأی کوبیدند اما هوشیاری و حضور مردم آن‌ها را ناامید کرد و این شکست زمینه شکست‌های دیگر برای دشمنان را فراهم آورد.

عبادی‌زاده ضمن آرزوی موفقت برای رئیس‌جمهور منتخب، یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حدود ۱۵ سال پیش فرمودند که باید به دنبال تحقق دولت باشیم و سپس حکومت و پس از آن وارد تمدن اسلامی شویم. در پایان از منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا می‌خواهم که با برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha