مراکز واکسیناسیون تجمیعی در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 3979139
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

مراکز واکسیناسیون تجمیعی در یزد راه‌اندازی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی یزد از آغاز فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از امروز، 31 خرداد ماه در شهر یزد خبر داد.

مراکز واکسیناسیون تجمیعی در یزد راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 31 خرداد در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از امروز در شهر یزد خبر داد.

دهقانی اظهار کرد: هم اکنون با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت استان و شهرستان یزد سالن ورزشی امام‌علی(ع) و سالن 14 معصوم به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در استان گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و نیز پیشبرد منظم برنامه، تزریق دوز دوم واکسن گروه‌های سنی طبق جدول زمان‌بندی از امروز در استان آغاز شده است.

دهقانی افزود: افرادی که 15 تا 18 ازدیبهشت دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، برای دریافت دوز دوم امروز، به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند. افرادی که دوز اول را در تاریخ‌های 19 تا 21 اردیبهشت، 22 الی 25 اردیبهشت، 26 الی 27 اردیبهشت، 28 الی 30 اردیبهشت دریافت کرده‌اند برای دریافت دوز دوم به ترتیب از اول تا 5 تیرماه به مراکز مراجعه کنند. دریافت کنندگان دوز اول واکسن از 31 اردیبهشت تا 2 خرداد و 3 تا 6 خردادماه، جهت تزریق دوز دوم ششم و هفتم تیرماه به مراکز مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: سالمندان بالای 70 سال نیز که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha