بن‌بست در گفت‌وگو‌های حماس و سازمان ملل در غزه
کد خبر: 3979171
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

بن‌بست در گفت‌وگو‌های حماس و سازمان ملل در غزه

یحیی سنوار، مسئول جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه تأکید کرد که دیدار امروزش با تور وینسلند، هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه خوب و مثبت نبوده است. وی همچنین تصریح کرد که هیچ راهکاری برای حل بحران انسانی غزه ارائه نشده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یحیی سنوار، پس از این دیدار در کنفرانسی مطبوعاتی تأکید کرد که لازم است راه‌حل‌هایی ریشه‌ای برای مشکلات اندیشیده شود و دیدار امروز ما با هیئت سازمان ملل خوب نبود.

سنوار تصریح کرد که متأسفانه هیچ راهکاری برای حل بحران انسانی غزه ارائه نشده و دشمن صهیونیستی صرفاً به دنبال باج‌خواهی از فلسطینیان است.

وی گفت که طی ساعات آینده جلسه‌ای را با رهبران گروه‌های فلسطینی در غزه برگزار خواهیم کرد تا در مورد اقدامات آتی خود تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه اظهار کرد که دشمن صهیونیستی همچنان به سیاست‌های تجاوزکارانه خود علیه غزه و اسرا ادامه می‌دهد و به دنبال باج‌خواهی از مقاومت است.

هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه امروز دوشنبه وارد نوار غزه شد و با سنوار دیدار و در رابطه با مسائلی از قبیل محاصره این باریکه، تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه و ادامه تعطیلی گذرگاه‌های باریکه غزه گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام
captcha