تمام ظرفیت‌ها برای صیانت از فرهنگ اسلامی استفاده شود
کد خبر: 3979177
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

تمام ظرفیت‌ها برای صیانت از فرهنگ اسلامی استفاده شود

استاندار یزد بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای صیانت از فرهنگ اسلامی و دینی تأکید کرد.

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای صیانت از فرهنگ اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، امروز، 31 خرداد در مراسمی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، از تبلیغات اسلامی استان یزد به دلیل تلاش‌هایی که در راستای ترویج فرهنگ و تعالیم اسلامی در جامعه انجام داده است، تقدیر کرد.

وی افزود: با فضای تعاملی و همکاری که بین نهادهای مختلف استان وجود دارد، زمینه های کار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته فراهم است و باید فرصت‌هایی که در اختیار سازمان تبلیغات، روحانیون و وعاظ استان و دیگر دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد را در شرایطی که هجمه‌های بسیاری به فرهنگ ایرانی و اسلامی ما صورت می‌گیرد، قدردان باشیم.

طالبی ادامه داد: فضای مجازی عرصه تاخت و تاز فرهنگ بیگانه است بنابراین بر همه ما لازم است که در مسیر رشد تعالیم اسلامی از همه توان خود استفاده کنیم و جای خوشحالی است که کرونا شرایطی فراهم آورد که شرایط رشد روحانیون در فضای مجازی ایجاد شد.

استاندار یزد با اشاره به تغییری که در سبک زندگی، آموزش و یادگیری در این ایام به وجود آمده است، افزود: ای کاش این فضای زودتر شناخته می‌شد تا به گونه‌ای بهتر می‌توانستیم از فرهنگ خود صیانت بیشتری کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از همین ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با یک نگاه کارشناسی و مدیریت و برنامه ریزی خوب در عرصه فضای مجازی و فضای عمومی جامعه، مروج فرهنگ اسلامی و ایرانی خود باشیم.

طالبی همچنین اظهار امیدواری کرد: شرایط آینده هم به شکلی باشد که افراد و نهادهایی که دغدغه کار فرهنگی دارند، بتوانند قدم‌های بهتری در راستای رسالت خود و صیانت از فرهنگ اسلامی بردارند.

انتهای پیام
captcha