تبلیغ در حوزه دین و اطلاع‌رسانی دینی باید در اولویت کار مبلغان و خبر‌رسانی‌ها باشد
کد خبر: 3979194
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

تبلیغ در حوزه دین و اطلاع‌رسانی دینی باید در اولویت کار مبلغان و خبر‌رسانی‌ها باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: تبلیغ در حوزه دین و اطلاع‌رسانی دینی باید در اولویت کار مبلغان و خبر‌رسانی‌ها باشد.

به گزارش ایکنا از گلستان؛ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان عصر امروز دوشنبه 31 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات  و گرامیداشت هفته تبلیغ بیان کرد: تبلیغ در حوزه دین و اطلاع‌رسانی دینی باید در اولویت کار مبلغان و خبر‌رسانی‌ها باشد. 

وی با بیان اینکه تأثیرگذارترین اقشار در جامعه مبلغان و تبلیغ فرهنگ دینی است، افزود: اگر نگاه مبلغ به دین به عنوان بستری برای حل مسائل اجتماعی و فکری در جامعه باشد، در این صورت نگاه مبلغان می‌تواند فرهنگ‌ساز شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سیاست‌های جدید این سازمان برای برنامه‌ریزی بهتر در همه زمینه‌ها گفت: سعی کردیم در رویکرد جدید خود یک پیوست اجتماعی و نگاه جدیدی را تعریف کنیم و تمامی برنامه های خود را به عنوان یک محور در مسائل اجتماعی در نظر بگیریم.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های سازمان تبلیغات باید به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی سوق داده شود، افزود: کارکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی، موسسات و همدلی، پویش همدلی یک هیئت یک جهیزیه به نیازمندان، اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی‌، ایجاد گفتمان امید و باور به توان مردم و برطرف کردن مسائل و مشکلات جامعه بر اساس زیست بوم منطقه از جمله برنامه‌ها با رویکرد پیوست اجتماعی می‌باشد که توسط سازمان تبلیغات انجام شده است.

گرزین به سالروز شهادت شهید حقانی اولین شهید سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد، افزود: تجلیل از مبلغین و شبکه تبلیغی و پیشکسوتان گلستان، افتتاح نمایشگاه قرآن، تجلیل از کانون فرهنگی تبلیغی طواف، جشن تکلیف برای ۸۰ دختر محلات حاشیه‌نشین گلستان، تجلیل از روحانیون فعال در عرصه کرونا، نشست با بانوان فرهیخته، تجلیل از تشکل‌های دینی و قرآنی، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن از جمله برنامه‌های شاخص هفته تبلیغ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha