انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بود
کد خبر: 3979399
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بود

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بود، گفت: دشمن در طول روزهای گذشته تمامی خدمت خود را به کار گرفته بود تا با ضعف ملت ایران برای شرکت در انتخابات، کار خود را یکسره کند اما به لطف خدا و رحمت خون شهدا نتوانستند به هدف خود برسند.

انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، امروز، اول تیرماه، در همایش روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در محل فرهنگسرای الغدیر، با بیان این‌که انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی مهم بود، گفت: دشمن در طول روزهای گذشته تمامی خدمت خود را به کار گرفته بود تا با ضعف ملت ایران برای شرکت در انتخابات، کار خود را یکسره کند اما به لطف خدا و رحمت خون شهدا نتوانستند به هدف خود برسند.

وی با اشاره به این‌که ملت بزرگ ایران پیروز انتخابات در روز جمعه بودند، گفت: هیچ جناحی نباید خود را پیروز این انتخابات بداند و آن را به نام خود ثبت کنند زیرا برنده اصلی این رویداد، مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

شعبانی تأکید کرد: نباید گفته شود که مشارکت در انتخابات کمتر از ۵۰ درصد بوده زیرا در این شرایطی که دشمن تمامی امکانات تبلیغاتی خود را به کار گرفته تا این انتخابات برگزار نشود، حضور ۴۸ درصدی مردم به اندازه حضور بیش از ۹۰ درصد از آن‌ها برای اصل نظام ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کردند تا انتخابات برگزار نشود اما مردم ایران توانستند در زیر این بمباران تبلیغاتی، مشارکت ۴۸ درصدی از خود نشان دهند که در جای خود معنای زیادی دارد.

وی با تاکید بر این‌که دشمن از جنگ روایت‌های خود دست برنداشته است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با اتمام انتخابات، کارهای قبلی خود را رها نکردند بلکه از ساعتی که نتایج مشخص شده تاکنون سعی می‌کنند تا بار دیگر انتخابات و منتخب ملت را زیر سؤال ببرند لذا سعی در تداوم اعمال گذشته خود داشته و حتی پس از دوران انتخابات نیز وظیفه سنگینی را برای زیر سؤال بردن ملت ایران برعهده دارد.

شعبانی، با اشاره به همایش برگزار شده اظهار کرد: امروز در خدمت تنها بخشی از افراد گرانقدر و فعالان عرصه مسائل اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی هستیم که در موضوع مواسات و همدلی سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: اکنون اقدامات لازم برای رسیدن به این هدف آغاز شده و حتی موضوع کرونا نیز منجر به تسریع آن شده است. موضوع «تبلیغ اجتماعی» در کشور نهادینه شده که یکی از برکات آن، همایش امروز است.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: قطعاً نگاه ما به مواسات و مسائل اجتماعی در سازمان، نگاهی متفاوت با رویکرد بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha