برگزاری ۶۵ کارگاه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3979651
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

برگزاری ۶۵ کارگاه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش است.

برگزاری ۶۵ کارگاه تخصصی در آذربایجان شرقی برای اوقات فراغتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، امروز، دوم تیرماه، با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش است.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: روند ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این فعالیت‌ها به صورت مجازی در سامانه kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بینش، با اشاره به وجود شرایط کرونایی، افزود: کارگاه‌های مراکزی که مشکلی به لحاظ دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا وجود نداشته باشد، به صورت حضوری و با تعداد محدودی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در تشریح عناوین کارگاه‌ها نیز گفت: فلسفه برای کودکان، خوانش متون کلاسیک، نجوم، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، پرورش خلاقیت، دوره‌های حال خوش زندگی، فن بیان، بازیگری، کاردستی، پویانمایی، موسیقی ارف، ساخت عروسک و تذهیب از جمله کارگاه‌هایی است که برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع کارآفرینی برای مخاطبان نوجوان، اجرای این دوره را نخستین بار در سطح کشور و با هدف تربیت نوجوان کارآفرین عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۳ تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و علاقه‌مندان به فعالیت‌های حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان از شرایط برگزاری این کارگاه مطلع و ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha