برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر
کد خبر: 3979690
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری نشست تخصصی کمیته‌های تخصصی «بوشهر پایتخت قرآنی کشور» خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور، امروز، 2 تیر ماه در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

جواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر، گفت: به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح کیفی و کمی دستگاه‌های متولی و کمیته‌های ده‌گانه تخصصی قرآنی استان در نشست مشترک خود بر لزوم هم افزایی بیشتر در این خصوص تاکید کرد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی، فاطمه کرم‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین ناظر مدیرکل صداوسیما،  حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه و همچنین فعالان قرآنی استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام طاهری در سخنانی ضمن تشکر از مردم با بصیر میهن اسلامی و استان بوشهر به ویژه جامعه قرآنی جهت مشارکت در انتخابات 28 خرداد، راه رسیدن به قله‌های پیشرفت معنوی و قرآنی را همفکری و همکاری ادارات قرآنی استان بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: با هم افزایی و همفکری نهادهای قرآنی استان، بوشهر در سال 1400 عنوان پایتخت قرآنی کشور را کسب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کسب افتخار اولین مرحله است و جا دارد که همه، به ویژه مسئولان کمیته‌های 10 گانه اهتمام بیشتری برای راه‌اندازی کارگروه‌های تحت نظارت خود داشته باشند و سریعاً برنامه پیشنهادی خود را به شورای مشورتی مستقر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.

گفتنی است، در ساختار بوشهر پایتخت قرآنی کشور در سال 1400 یک شورای مشورتی 15 نفره با ترکیب 10 نفر رئیس کمیته‌های 10گانه و 5 نفر از فعالان قرآنی زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی تشکیل شده که بنا است برنامه قرآنی استان را در سال 1400 برنامه ریزی کنند.

برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر/ ارسالی چهارشنبه

برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر/ ارسالی چهارشنبه

برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر/ ارسالی چهارشنبه

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha