رفع موانع تولید در نتیجه همکاری تمام نهادهای مسئول انجام می‌شود
کد خبر: 3979719
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

رفع موانع تولید در نتیجه همکاری تمام نهادهای مسئول انجام می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها به نام‌های رونق تولید، جهش تولید و غیره گفت: رفع موانع تولید در نتیجه همکاری و تعامل همه نهادهای مسئول انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 2 تیرماه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی این استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، ضمن استقبال از پیشنهادات حمایتی اتاق بازرگانی فارس جهت حمایت از تولید تأکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی سالم، ایجاد جهش تولید و حفظ اشتغال، حمایت و تقویت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی را در دستور کار دارد.

وی با تأکید بر اینکه رفع موانع تولید در نتیجه همکاری و تعامل همه نهادهای مسئول انجام می‌شود، گفت: دستگاه قضایی فراتر از وظایف ذاتی و قانونی خود و بنا به اهمیت موضوع به مقوله حمایت حقوقی و قضایی از تولید و برطرف کردن موانع وارد شده است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته پرونده 173 واحد تولیدی در دستور کار ستاد پیگیری سیاست‎‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس قرار گرفته است، گفت: با ورود دستگاه قضایی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه بسیاری از این واحد های تولیدی به چرخه تولید برگشته و یا از تعطیلی آن جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تصریح کرد: رونق تولید، ایجاد اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران از گام‌های مهم در جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha