تشکل‌های مردمی فعال در زمینه حجاب و عفاف اردبیل راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3983836
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

تشکل‌های مردمی فعال در زمینه حجاب و عفاف اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، گفت: با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت حوزه حجاب و عفاف، ایجاد تشکل‌های مردمی فعال در دستور کار قرار گرفته است.

رضازاده// تشکل‌های مردمی فعال در زمینه حجاب و عفاف اردبیل راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، ۲۱ تیرماه، در نشست مدیران فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف در اردبیل، اظهار کرد: توجه به مسئله حجاب، دستگاه‌های اجرایی را معطوف کرده تا برای تحکیم بنیان خانواده‌ها برنامه‌ریزی‌های منظم داشته باشند.

وی بیان کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت با ایجاد تشکل‌های مردمی فعال در زمینه حجاب و عفاف در استان جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند طبق برنامه‌ریزی منظم نشست‌های فصلی در ارتباط با حجاب و عفاف برگزار کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، ادامه داد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مربوطه برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌شود.

محمدلو تصریح کرد: مردان نیز نقش مهم در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند، به گونه‌ای که رعایت حریم و توجه به امر عفاف و تقوا از سوی مردان نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با تمهیدات به عمل آمده زمینه دفاع از حجاب  عفاف در جامعه اسلامی فراهم می‌شود تا بتوانیم با دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

در ادامه، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، نیز اظهار کرد: تولید آثار هنری در قالب حجاب و عفاف را حمایت‌ می‌کنیم، چرا که هنرمندان در حوزه هنری نقش شایانی ایفا می‌کنند.

رجبی، افزود: اردبیل به عنوان علمدار حجاب و عفاف تاریخ کهن استان محسوب می‌شود که این مهم بایستی در سطح ملی به همگان معرفی شود.

انتهای پیام
captcha