پلیس پرچم‌دار اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنكر است
کد خبر: 3984370
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

پلیس پرچم‌دار اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنكر است

فرمانده انتظامی استان یزد با تأكيد بر لزوم نهادينه شدن فريضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه گفت: پلیس پرچم‌دار اجرای اين فريضه در جامعه است.

پلیس پرچم‌دار اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنكر در جامعه استبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، 24 تیر در دیدار با حجت‌الاسلام صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ‌با تأکید بر لزوم نهادينه‌شدن فريضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اظهار کرد: پلیس پرچم‌دار اجرای اين دو فريضه در جامعه است.

رئیس پلیس استان یزد افزود: اين فريضه الهی بايد به عنوان يک فرهنگ در جامعه نهادينه شود چرا كه شيوه‌ای كارآمد در كاهش جرائم و آسيب‌ها در جامعه است.

بهدانی‌فرد ادامه داد: ناهنجاری‌هایی در استان در حوزه‌های عفاف و حجاب، کویر، سگ‌گردانی و ... وجود دارد که لازم است با اقدامات ایجابی و فرهنگی از آنها جلوگیری کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: 26 دستگاه و سازمان در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و نیروی انتظامی یکی از این دستگاه‌ها است، اگر همه دستگاه‌های متولی امر به خوبی پای کار حاضر شوند شاهد کمترین ناهنجاری در استان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: برخی رفتارها و پوشش‌ها در یزد مشاهده می‌شود که زیبنده یزد نیست و باید اقدامات مؤثری را انجام داد.

حجت‌الاسلام صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات خوب و مؤثر پلیس یزد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: با آسیب‌شناسی علل ارتکاب جرائم با همکاری معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توان به نتایج مطلوبی در حوزه عفاف و حجاب رسید و راهکارهای علمی مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی را احصا و بکار گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، آمران به معروف و ناهيان از منکر را ناجيان جامعه از گرداب ناهنجاری، ضد ارزشی، پليدی و زشتی دانست و بر حمایت از آنها توسط پلیس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد.

صانعی بیان کرد: این ستاد 18 عضو قانونی دارد و پلیس عضو اصلی آن است و این پشتوانه بسیار خوبی برای ستاد و آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

انتهای پیام
captcha