تنها نماینده کرمان جزء سه نفر برتر مرحله کشوری «مهرواره محله همدل» شد
کد خبر: 3987617
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

تنها نماینده کرمان جزء سه نفر برتر مرحله کشوری «مهرواره محله همدل» شد

زهرا حسین‌زاده از ریگان کرمان تنها نماینده استان کرمان در مرحله کشوری مهرواره محله همدل جزء سه نفر برتر کشور شد و هدیه ۲۰۰ میلیون تومانی این مهرواره را دریافت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی اژدری، مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: خانم زهرا حسینی‌زاده تنها نماینده استان کرمان در مرحله کشوری مهرواره محله همدل جزء سه نفر برتر کشور شد.

وی با بیان اینکه 14برگزیده به مرحله کشوری در طرح مهرواره همدل معرفی شدند؛ اظهار کرد: زهرا حسین‌زاده از ریگان کرمان هدیه ۲۰۰ میلیون تومانی این مهرواره را از دستان حجت‌الاسلام قمی، ریاست محترم سازمان تبلیغات کشور دریافت کرد. این کار با استقبال زیاد مردمی و رأی مردمی بوده و در این مهرواره هم قرار شده بخشی از این هدیه صرف کارهای خیر و کمک به نیازمندان شود.

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه زهرا حسین‌زاده توانست با کار جهادی صدای محرومین ریگان را به مسئولان برساند، تصریح کرد: او ثابت کرد که می‌توان با نیت خالص صدای مردم محروم ریگان را به گوش مردم کشور و مسئولان رساند.

وی با بیان این‌که خدمت به محرومین و جهادی کار کردن از خصوصیات این بانو محسوب می‌شود، گفت: ساخت مسکن برای خانواده‌ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت 8 باب حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه 5 چرخ خیاطی، تامین جهیزیه نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش‌آموزان نیازمند و خرید 20 تبلت، جمع‌آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک‌های مردمی و اشتغال‌زایی برای 6 خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده زهرا حسینی‌زاده در ریگان کرمان شمرده می‌شود.

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: زهرا حسینی‌زاده فی سبیل‌الله و جهادی به امورات شبکه جهادی و امور نیازمندان رسیدگی کرد.

حجت‌الاسلام اژدری تصریح کرد: از طریق شبکه‌ای که ایجاد شده و کمک خیرین به نیازمندان محلات، از طریق امام محله‌ها و امام روستا از مهرماه گذشته تاکنون قریب به مبلغ 3 میلیارد تومان کمک شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۰
0
0
عالیی
محدث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۰
0
0
سلام اسم کرمان را دوباره زنده کرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۷
0
0
خداروشکر
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۷
0
0
سلام.عالی خداخیرش دهد
محدث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۱
0
0
انشا الله در همه عرصه ها موفق باشند
captcha