تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است
کد خبر: 3987683
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است

امام جمعه اهر تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه بیان کرد و گفت: هر جا که تفکر بسیجی بوده شاهد حل بسیاری از مشکلات در جامعه بودیم و هر زمان بسیج با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه می‌شود بسیاری از سختی‌های جامعه حل می‌شود.

تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، 10 مردادماه، در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر، تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه بیان کرد و گفت: هر جا که تفکر بسیجی بوده شاهد حل بسیاری از مشکلات در جامعه بودیم و هر وقت بسیج با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه می‌شود بسیاری از مشکلات و سختی های جامعه حل می‌شود.

وی پیشرفت علم در جامعه را باعث آبادانی و توسعه ذکر کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر چه علم در جامعه تقویت شود مسلماً آبادانی و توسعه نیز اتفاق خواهد افتاد و در این راستا حمایت از تولید ملی و تقویت شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در این مسیر توسعه و پیشرفت بسیار مؤثر باشد.

حاجی‌زاده همچنین گفت: مانع زدایی، ایجاد زمینه و فراهم کردن انگیزه برای فعالیت جوانان نخبه‌ای که دارای فکر و ایده خلاقانه در حوزه پژوهش و فناوری هستند می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نماید.

امام جمعه اهر ضمن تأکید بر مهارت آموزی بین دانش آموزان و دانش آموختگان دانشگاهی افزود: مدرک گرایی از معضلات امروزی جامعه است که باید به آن رسیدگی شود و بیشتر دانش آموزان و دانش آموختگان به سمت حرفه و مهارت آموزی سوق داده شوند تا در آینده فردی مناسب برای جامعه باشد.

وی وجود ظرفیت‌های گردشگری، معدنی، کشاورزی، دامداری و غیره شهرستان اهر را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بسیار مهم برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها طوری استفاده کنیم که الگویی برای سایر مناطق ارسباران باشد.

حاجی‌زاده، ظرفیت معادن شهرستان اهر را بسیار غنی برشمرد و افزود: متأسفانه با وجود اینکه روی گنج نشسته‌ایم هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند و این بخاطر این است که یا برای استخراج و استفاده از این معادن و نعمت‌های الهی اقدامی نشده است و یا تاکنون راهکار مناسبی برای آن پیدا نشده و یا به آن عمل نکرده‌ایم.

امام جمعه اهر، استفاده از ظرفیت‌های فکری و ایده نخبگان، اندیشمندان این شهرستان را راهی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت ذکر کرد و افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تولید، پشتیبانی و رفع موانع باید بسیج پیش قدم باشد و در این راستا برای رسیدن به شعار سال عزم ملی نیاز است تا تحقق آن عملی شود.

انتهای پیام
captcha