دستگیری عامل حمله به تشییع‌ پیکر «علی شبلی»
کد خبر: 3988089
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

دستگیری عامل حمله به تشییع‌ پیکر «علی شبلی»

ارتش لبنان اعلام کرد مردی را در ارتباط با حمله دیروز به مراسم تشییع‌ پیکر «علی شبلی» که به کشته شدن سه نفر منجر شده، دستگیر کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الشرق الاوسط، ارتش لبنان اعلام کرد مردی را در ارتباط با حمله دیروز به مراسم تشییع‌ پیکر علی شبلی دستگیر کرده است. این حمله منجر به کشته شدن سه نفر شد. حزب‌الله لبنان پس از این حمله خواستار دستگیری و محاکمه عاملان این جنایت شده بود.

ارتش لبنان امروز اعلام کرده است که اطلاعات نظامی این سازمان به خانه تعدادی از افراد تحت تعقیب هجوم برده و فردی را مسئول تیراندازی بوده، دستگیر کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز تأکید کرده است که این گروه آرامش خود را حفظ خواهد کرد اما مهاجمان باید دستگیر و محاکمه شوند، از طرفی حزب‌الله این حمله را یک کمین حساب شده توصیف کرده است.

حسن فضل‌الله، از نمایندگان حزب‌الله لبنان در پارلمان تصریح کرد به دنبال انتقام و خونخواهی یا ایجاد فتنه نیستیم بلکه تنها می‌خواهیم که جنایتکاران دستگیر و محاکمه شوند.

وی افزود: لبنان در میانه بحران سیاسی و اقتصادی بزرگی قرار دارد که از دوره جنگ‌ داخلی در این کشور تاکنون بی‌سابقه بوده است. بسیاری از آگاهان و مسئولان سیاسی و مذهبی لبنان بر ضرورت حفظ هشیاری به‌منظور جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش فتنه در این کشور تأکید کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha