خبرنگاران فسادها را اطلاع‌رسانی کنند / از جوانان دلسوز و منتقد نهراسیم
کد خبر: 3988767
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
رضایی:

خبرنگاران فسادها را اطلاع‌رسانی کنند / از جوانان دلسوز و منتقد نهراسیم

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته خبرنگار گفت: این وظیفه خبرنگاران است که اگر فساد و نقصی را در کار مسئولان اجرایی دیدند که با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام(ره) منافات دارد آن را فریاد بزنند و به گوش مردم برسانند.

به گزارش ایکنا از فارس، هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس ظهر امروز، 15 مردادماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار، گفت: اگر بخواهیم خبرنگاران واقعی عرصه انسان و انسانیت را در عقبه تاریخ مورد مطالعه قرار دهیم والاترین انسان‌ها که انبیا و اولیا الهی، والاترین خبرنگارانی هستند که خبرهای انسانیت را در برابر هجمه‌های جهل به گوش انسانیت و به گوش انسان رساندند.

وی روز خبرنگار را بهانه‌ای برای یادآوری اقدامات انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ دانست که در این راه چه مشقت‌هایی متحمل شدند و افزود: انسان‌های عزیزی خون خودشان را برای رساندن پیام الهی به پای درخت انسانیت ریختند. آن روز که پیامبر اعظم پای در این سرای خاکی گذاشت پیام انسانیت به دل این کره خاکی منتقل شد و آن روز که امیرالمؤمنین علی(ع) در بستر پیامبر خود خوابید تا جان او را از توطئه کفار حفظ کند، روزی بود که آن پیام سینه به سینه در دل تاریخ نقل و منتقل می‌شد و آن روز که فاطمه زهرا(س) پشت آن در قرار گرفت و تمام دشمنان با همه کینه‌ها پشت آن در جمع شدند تا سینه و پهلوی عزیزترین و شریف‌ترین انسان را با میخ در میخکوب کننده روزی بود که برای انتقال پیام و خبر، عزیزترین و شریف ترین انسان پشت در عزیزش را از دست داد و عالم هستی عزیزترین را بعد از آن از دست داد.

رضایی ادامه داد: برای انتقال پیام و خبر حسین(ع) به مسلخ‌گاه تاریخ رفت و جان خودش و جان عزیزترین افراد از بزرگترین تا کوچکترین عزیزانش را برای انتقال پیام الهی به خداوند تقدیم کرد و چه جانانه برای انتقال پیام وحی در کربلا حضور پیدا کرد و جز زیبایی زینب(س) سفیر کربلا چیزی از عاشورا ندید و نگفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اضافه کرد: اگر این روز به نام خبرنگار نام گرفت دلیلش این است که زینب(س) والاترین و عزیزترین سفیر کربلا خبر شهادت عزیزترین افراد را به گوش جامعه تا به امروز رساند و تا به امروز صدای زینب(س) در گوش شیعیان و حق طلبان تاریخ طنین‌انداز شود.

وی تأکید کرد: تمام آن مجاهدت‌ها در طول تاریخ و همه آن رسالت‌ها که بر دوش پیامبر(ص) گذارده شد و امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع) به خاطر آن با همه وجود پای در رکاب مقاومت گذاردند امروز خلاصه رسالت انبیا و اولیا توسط مردی از همان سلاله پاک حضرت امام خمینی به دست مردم شریف ایران رسید و این است که باید قدردان آن پرچمی بود که یک روز خمینی کبیر بر دستان خود برافراشت و بر دوش ملت ایران گذاشت و تابه امروز عزت ملت ایران در گرو قرار گرفتن زیر پرچم الهی و پرچم حق خواهی آن خمینی کبیر قرار گرفت.

رضایی بیان کرد: آن پرچمی که امروز ملت شریف ایران به دست گرفته است و در برابر تمام  استکبار جانانه ایستاده است و تحریم را به جان خریده و هشت سال دفاع مقدس را به جان خریده است مرگ عزیزترین و شریف‌ترین جوانان خود را با چشم دیده است اما نگذارده است آن پرچمی که یک روز دست پیامبر اکرم(ص) بود و دست به دست به همه ائمه اطهار قرار گرفت و در آخرالزمان به دست خمینی کبیر بر دوش مردم عزیز گذارده شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با تأکید بر اینکه  امروز باید همه ما و همه مسئولان قدردان این پرچم و قدردان این مسلک و مذهب و این کشوری که امروز با عزت پرچم امام زمان را به دست گرفته است، باشند، گفت: باید بدانند و بدانیم یکی از رسالت‌های و وظایف خبرنگاران این است که اجازه ندهند آرمان‌های حضرت امام(ره) که با صدای بلند فریاد زد و در گوش جهان طنین‌انداز کرد و حق‌طلبان تاریخ را نسبت به این آرمان‌ها و شعارها امیدوار کرد، اجازه ندهند این آرمان‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی از خبرنگاران خواست تا اجازه ندهند عده‌ای امام ما را تحریف کنند و از آن امام کوخ‌نشین و فرزانه‌ای که این انقلاب را انقلاب پابرهنگان می‌دانست انقلابی را به مردم ارائه دهند که بزرگان قرار باشد در کاخ‌ها بنشیند و دم از امامی ‌بزنند که کوخ‌نشین بود.

رضایی تأکید کرد: این وظیفه خبرنگاران است که اگر فسادی را دید اگر نقصی را در کار مسئولان اجرایی دید که آن کار با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های حضرت امام منافات دارد آن را فریاد بزنند و به گوش مردم برسانند و مردم که خود ناظران و صاحبان حقیقی این نظام مقدس هستند جلوی انحراف مسئولان را بگیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: امروز نباید در برخی از سیستم‌های اجرایی این نظام مقدس شاهد فسادهایی باشیم که در سیستم‌ها دل مردم را آزرده می‌کند و دل مقام معظم رهبری را خون می‌کند و اشک بر چشمان دلسوزان این نظام می‌آورد.

وی گفت:  اگر خبرنگاران بتوانند و بخواهند وظیفه خود را انجام دهند در انعکاس نقاط ضعف که بعدها تبدیل می‌شود به فسادهای بزرگ قطعاً این جمهوری اسلامی می‌تواند آن پرچمی که امام برافراشت را به دست صاحب حقیقی امام زمان(عج) بسپارد.

رضایی از تمام دلسوزان نظام و صاحبان حقیقی این انقلاب که مردم هستند، درخواست کرد با شکل‌گیری این دولت اسلامی نظارت خودشان را دو چندان بر مسئولان کند چرا که این بار و این مرحله، مرحله‌ای است که دولت اسلامی با حضور پرشکوه شما در انتخابات اتفاق افتاد و اگر نظارت دلسوزانه شما نباشد، قطعاً کسانی هستند که دنبال انحراف در این مجموعه و این نهاد مقدس هستند تا به عالمیان بگویند این هم از دولت اسلامی لذا این وظیفه من و شماست که با عنوان ناظران واقعی نظارت کنیم بر این روندی که دولت اسلامی با حضور یک مرد عزیز از سلاله همان انبیا و اولیای الهی شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بان اینکه مسئولان امر نترسند از اینکه افراد دلسوز و منتقد را کنار خود قرار دهند، گفت: امروز چرا برخی از مسئولان نگران این هستند که برخی از جوانان دلسوز و منتقد در کنار آن‌ها قرار می‌گیرند؟ خیر، بدانید آن کسانی که امام با اتکا بر آن‌ها سال ۴۲ انقلاب خود را آغاز کرد یا در رحم مادرانشان بودند یا در سلب پدرانشان کسانی انقلاب را رقم زدند که نوجوان و جوان بودند سال ۵۷، کسانی هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند با جان خودشان، که این‌ها جوانان نهایتاً ۳۰ ساله بودند

انتهای پیام
captcha