استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای توسعه فوتبال و فوتسال اردبیل
کد خبر: 3988857
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای توسعه فوتبال و فوتسال اردبیل

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، گفت: با توجه به نقش خبرنگاران در شفاف‌سازی اذهان عمومی، از ظرفیت آن‌ها برای توسعه فوتبال و فوتسال اردبیل استفاده می‌شود.

رضازاده// ظرفیت خبرنگاران برای توسعه فوتبال و فوتسال اردبیل استفاده می‌شودصمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران قشر فرهیخته و چشم بینای جامعه هستند که نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی و اطلاع رسانی دارند که در راستای پوشش و انعکاس رویدادها و برنامه‌های فوتبال و فوتسال استان همیشه پیشگام بودند که قابل تقدیر و قدردانی است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، ادامه داد: برای این که بتوانیم فوتسال و فوتبال استان اردبیل را توسعه بخشیم، نیازمند استفاده از ظرفیت خبرنگاران و بهره‌گیری از آن هستیم.

وی از صعود تیم فوتسال امیلی اردبیل به لیگ دسته یک فوتسال کشور خبر داد و گفت: امیدواریم باحمایت‌های همه جانبه این تیم در لیگ دسته یک خوش بدرخشد.

نوتاش بیان کرد: مسابقات فوتبال لیگ برتر استان هر هفته با نام و یاد سرداران شهید استان برگزار می‌شود که این امر شور و نشاط خاصی در شهرستان‌ها ایجاد کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، گفت: یکی از ارکان رشد و توسعه فوتبال و فوتسال استان جذب اسپانسر و حامی مالی قوی است که امیدواریم باحمایت مسئولان استان و نمایندگان پرتلاش منطقه این امر در استان فراهم شود.

نوتاش رشد و توسعه داوری استان را چشمگیر عنوان کرد و افزود: هم اکنون داوران آقا و خانم استان در سطح اول فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند و عملکرد قابلی قبولی در قضاوت‌هایشان دارند.

نوتاش گفت: علی‌رغم حمایت و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها، مشکلات زمین فوتبال در شهرستان‌های استان اردبیل مشهود و همیشه این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای تیم‌ها شده است.

وی گفت: 47 تیم در لیگ برتر فوتبال استان اردبیل در رده‌های سنی مختلف حضور و 50 تیم نیز در لیگ فوتسال استانی رقابت می‌کنند و سال گذشته 28 تیم فوتبال و فوتسال در مسابقات کشوری شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha