فرمانده جدید سپاه اهر معرفی شد
کد خبر: 3989008
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

فرمانده جدید سپاه اهر معرفی شد

با حضور سردار اصغر عباسقلی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سرهنگ پاسدار حسن سیفی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه اهر معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی امروز، 16 مردادماه، سرهنگ پاسدار حسن سیفی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا، در این مراسم اتحاد، همبستگی، وحدت کلمه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری را رمز پیروزی و پیشرفت در کشور برشمرد.

وی گفت: با اتحاد، انسجام، همکاری و هماهنگی تمام مشکلات جامعه برطرف و با اقتدار شاهد پیشرفت و حل مشکلات جامعه ایران و حتی مسلمانان خواهیم بود.

عباسقلی‌زاده، ولایت را نعمتی بزرگ و عظیم برای عزت و سربلندی مسلمانان برشمرد و افزود: نعمت ولایت باعث حل مشکلات دنیوی و اخروی، سربلندی مردم مظلوم جهان، سرافکندگی تمامی ظالمان و استکبار جهان به‌ویژه آمریکا و اتحاد مسلمانان خواهد بود و افتخار می‌کنیم امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران با لباس خادمی و سربازی برای اسلام و مسلمانان در برابر دشمنان صف آرایی کرده ایم و هر روز شاهد فروپاشی قدرت های استکبار جهانی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، گفت: با تکیه بر قدرت الهی و نعمت ولایت همچنانکه قدرت شرق در دوران بنیانگذار انقلاب اسلامی به فروپاشی رسید امیدواریم امروز نیز شاهد فروپاشی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا باشیم و این امر نیز انشاله با روی کار آمدن دولت انقلابی محقق خواهد شد.

وی افزود: با وجود توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان داخلی و خارجی در کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای بار دیگر مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران عزیز با حضور میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بار دیگر مشتی محکم بر دهن یاوه گویی های دشمنان زدند و با انتخاب صحیح اشان قدرت و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشیدند.

سردار عباسقلی‌زاده در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم پرشور مردم غیور و ولایتمند شهرستان اهر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور بیش از ۶۰ درصدی خود پای صندوق های رای بار دیگر افتخاری بزرگ برای این شهرستان و استان آفریدند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر نیز در این مراسم با تقدیر از تلاشها و خدمات شبانه روزی سرهنگ پاسدار موسی صفی در دوران خدمت صادقانه خود در سمت فرماندهی سپاه ناحیه اهر گفت: الحمداله مجموعه سپاه و بسیج تا امروز در تمامی صحنه‌ها و حل مشکلات مردم حضور داشته و تعامل خوبی با سایر ادارات در رفع مشکلات جامعه و مردم ایفا کرده است.

وی افزود: امیدواریم در ادامه نیز مجموعه سپاه و بسیج با همکار سایر ادارات و نهادها با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمتگزاری به جامعه و مردم آماده باشند.

انتهای پیام
captcha