استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
کد خبر: 3989142
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی به‌مناسب فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و صاحبان قلم تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی به‌مناسب فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و صاحبان قلم تبریک گفت.

متن پیام استاندار به شرح زیر است:

«خبرنگاران پرچم‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، اصحاب رسانه می‌توانند اطلاع دقیق و صحیح را به جامعه منتقل کنند و به‌نوعی یک پل رابط بین مردم و مسئولان باشند.

بدون شک ۱۷ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی یک ظرفیت برای پاسداشت و قدردانی از خبرنگارانی است که باوجود سختی و مشکلات فراوان به انعکاس مشکلات جامعه می‌پردازند و زمینه اصلاح امور در کشور را فراهم می‌کنند.

امروز جامعه ما مرهون همدلی و همزبانی‌های حمایتگرانه و انتقادی خبرنگاران شریف و پرتلاشی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گام برمی‌دارند، بی‌تردید سهم خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در عرصه مقابله و مدیریت بیماری کرونا به‌عنوان مشاوران دلسوز و آگاهی‌بخش فراموش شدنی نیست و در ایام پیک پنجم کرونا وظیفه خطیری بر عهده دارند.

همواره از نقدهای سازنده اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات و معضلات استقبال کرده‌ایم، انتقاد خبرنگاران باید همراه با راهکار ارائه شود تا نقد راهگشا باشد، همچنین اهالی رسانه می‌توانند با معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری نقش بسزایی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار داشته باشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به‌ویژه شهید صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد و تلاشگر چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم».

انتهای پیام
captcha